Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

τοσο απλα

στις 1 φλεβαρη η μια μερα νωριτερα(δεν θυμαμαι) σου ειπα να χωρισουμε,γιατι δεν αντεχα την αποσταση αναμεσα μας,μηπως και σε τρομαξω. στις 22/1/2012 ειπες οτι ανοιξες το φεις το γαμημενο,καταρα να χει οποιος το εφτιαξε. την επομενη του χωρισμου μας ξαφνικα ερωτευτικες μια πελατισσα στο μαγαζι που εργαζεσαι,και μου το ειπες μια εβδομαδα μετα αφου δεν ειμαι ηλιθια και το καταλαβα. και ετσι ξαφνικα γκρεμιστηκαν ολα. πως μπορεις μια σχεση 3,5 χρονων να τη γαμας σε μια μερα,εσυ που μια εβδομαδα νωριτερα μου ελεγες οτι με λατρευεις που εψαχνες να βρεις σπιτι να νοικιασουμε. για να μεινεις με την αλλη το εψαχνες? πως μπορεις να ξεχνας τον ανθρωπο που αγαπησες περισσοτερο στη ζωη σου τοσο ευκολα,να μη τον σεβεσαι. εναν ανθρωπο που σε αντεξε περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλον. πως μπορω και πως αντεχω να ακουω καθε μερα για το ποσο τελεια ειναι η νεα σου καψουρα,πως το δεχομαι να σε ακουω για το ποσο ερωτευμενος εισαι να σου λεω την γνωμη μου γι αυτη,να περιμενω να γυρισεις απο το ραντεβου σου μονο και μονο για να μου πεις μια καληνυχτα.ποιος ερωτας ειναι αυτος που δε θα σβησει ποτε?ο δικος μου ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου